Duodanube MVP Bratislava 20. a 21.08.2011

03.09.2011 11:22

Znovu sme sa zúčastnili jednej krásnej výstavy spolu s našimi super známymi od JRT. Som veľmi šťastná, že poznám ľudí, ktorí nezávidia úspech a doprajú ho aj ostatným ľuďom a za to si ich veľmi vážim. A najviac sa mi páči, že sa tešia z každého malého úspechu svojho chovu. Aj keď z ďalších generácii. V sobotu posudzoval nemecký rozhodca. Skončili sme na krásnom druhom mieste z piatich. Prvý vyhral nádherný psík Jerry od Frnčovcov, aj touto cestou im chcem znovu zagratulovať. Dúfam, že sa stretneme v novembri v Nitre. No a v nedeľu sme boli len štyria. Posudzoval pán Seman, takže pre mňa bola táto výstava niečím výnimočný, lebo pána Semana si veľmi vážim. Napísal nám super posudok a pri záverečnom boji o víťaza plemena sa rozhodoval medzi nami a Caity. Čakala som, že Caity bude mať BOB. No pán Seman sa rozhodol pre nás. Ako vždy rozhodli "gule". Môj výrok "gule sú gule" si myslím, že si bude každý dlho pamätať. Takže je to náš 3. BOB.  Veľmi sa z toho teším. Môj prvý psík na výstavnú kariéru a už v 12tich mesiacoch máme 3 BOBov. No čo si môžem viac priať. Len sa tešiť na výstavu v Nitre.